Logotyp je základním marketingovým kamenem každé úspěšné společnosti. Kvalitně zpracované a dobře vypadající logo společnosti může vyjadřovat nejen její zaměření, ale také tradici nebo míru profesionality.

Kvalitně zpracované a dobře vypadající logo společnosti může vyjadřovat nejen její zaměření, ale také její historii, tradici nebo míru profesionality. Jeho opak může naopak zákazníky odradit od případné spolupráce. Logotyp je základním marketingovým "kamenem" každé úspěšné společnosti.

Corporate Identity není pouze o logotypu, nýbrž představuje jakýsi "soubor pravidel", určujících jeho užití v tiskovinách (vizitky, letáčky, katalogy, inzerce), případně na webových stránkách. Kompletní pravidla logotypu a jeho užití vždy shrnujeme v tzv. grafickém manuálu. V tomto manuálu naleznete přesné definice použití logotypu, jeho varianty, pravidla, barevná schémata na různě barevných pozadích apod.

Celý proces začíná osobní schůzkou, kde si od klienta vyslechneme jeho představy o novém logotypu. Následuje série návrhů a skic, kde si definujeme základní tvary a podobu logotypu. Po schválení návrhu začínají vznikat první detailní návrhy logotypu, ze kterých si klient může vybrat ten, který se mu bude nejvíce zamlouvat.

K finálnímu návrhu přidáváme jak již výše zmíněný grafický manuál, tak grafické návrhy základního použití (obálky, tužky, USB flash disky, hrníčky,...).

Ještě více si o Corporate Identity můžete přečíst v naší novince, kde jsme toto téma přehledně rozebrali.