Většina lidí si myslí, že práce na webových stránkách končí jejich zviditelněním na internetu. V tomto krátkém článku Vám ukážeme, že u nás to neplatí.

V případě námi vytvořených webových stránek je jejich spuštění totiž naopak začátkem. Začátkem další, dalo by se říci nekonečné práce udržování webu "v povědomí", což je nejdůležitější vlastnost webu. Na internetu musí být vidět.

Analýza webu před samotným započetím programování webu nám napověděla, jaká klíčová slova volit při SEO tak, aby naše webové stránky návštěvníci internetu nalezli na ty výrazy, které chceme. Jak si ale ověřit, že naše klíčová slova fungují? Posloužit může spousta užitečných nástrojů, ať už jsou placené, či nikoli. My do "našich" webů implementujeme službu Google Analytics, pomocí níž můžeme sledovat a vyhodnocovat spousty různých, důležitých a méně důležitých statistik. 

Co všechno je vidět?

Jednoduše řečeno - všechno důležité, od nejjednodušších statistik návštěvnosti, přes údaje o používaném operačním systému nebo zařízení, na kterém si návštěvník Vaše webové stránky otevřel, třeba až po konverze, které uživatelé na Vašem webu splňují. 

Této analýze webu po jeho spuštění se věnujeme velmi pečlivě a výsledky klientovi poskytujeme v pravidelných intervalech. Věříme, že optimalizace webových stránek po jejich spuštění je velmi dobrým - nestydíme se říci nutným - nástrojem k úspěšnému webu.