Úspěšnost webových stránek můžete ovlivnit mnoha způsoby. Jednou z nich je kvalitně provedená SEO optimalizace. Každý den používá internet tisíce Vašich potenciálních zákazníků. Díky SEO analýze můžeme napomoci tomu, aby co možná nejvyšší procento z

O tom, zda návštěvníci internetu naleznou právě Vaši nabídku, rozhoduje spousta faktorů. Jedním z nejdůležitějších je postavení Vašich webových stránek ve vyhledavačích. Analýza webu Vám pomůže zjistit, jak si v jednotlivých vyhledavačích stojíte a čím můžete své pozice vylepšit tak, aby změny vedly ke zvýšení počtu návštěvníků (zákazníků) vašeho e-shopu, či webových stránek.

Proč je analýza webu tak důležitá?

Správně nastavené webové stránky z hlediska SEO přivádí návštěvníky na základě toho, co hledají. Na rozdíl od různých placených reklamních kampaní (PPC kampaně, bannerová reklama apod.) tyto návštěvy provozovatele webových stránek nic nestojí. Hlavní práci u optimalizovaného webu hraje kvalitní obsah a správné naprogramování (nakódování) webu. Neoptimalizovaný web je pro vyhledavače naopak absolutně nerelevantní a tudíž prakticky neviditelný.

Díky analýze webových stránek jsme schopni zjistit, jak si Váš web ve vyhledavačích stojí ve srovnání s konkurencí a odhalí chyby v obsahu webu i jeho kvalitě zpracování (kvalitě kódu). Výsledkem celé analýzy webu je pak seznam změn, které je třeba udělat a které povedou k lepší pozici ve vyhledavačích a tím ke zvýšení návštěvnosti a ziskovosti webu.

Základní body správné analýzy webových stránek

  1. Analýza konkurence - zjistíme, jak je na tom Vaše společnost ve srovnání s Vaší konkurencí. Analyzujeme jejich webové stránky, poučíme se z jejich chyb a nedostatků a na základě těch navrhneme strukturu nových webových stránek a jejich obsah.
  2. Vhodná klíčová slova na webu - na základě různých faktorů (obor podnikání, zaměření webu, cílení webu apod.) navrhneme vhodná klíčová slova pro vaše webové stránky. Výběr těch správných klíčových slov (KW - keywords) je nedílnou a velice důležitou součástí každé analýzy web stránek
  3. Přístupnost webu - do této oblasti spadají například: technické zpracování webových stránek (validní kód, bezchybná funkčnost), správná struktura URL adres (adresa www.michalbecica.cz/kontakt se návštěvníkovi i vyhledavači čte lépe než www.michalbecica.cz/stranka?id=5&page=kontakt).
  4. Obsah webu - kvalitní obsah webových stránek není důležitý pouze pro vyhledavače. Tvoříte jej minimálně stejně pro návštěvníky (zákazníky). Kvalitní a dobře strukturovaný obsah, který zahrnuje pečlivě vybraná klíčová slova napomůže návštěvníkovi v lepší orientaci při hledání potřebných a požadovaných informací na webových stránkách.

Hlavní výhody optimalizace pro vyhledavače

V případě, že si necháte vyhotovit SEO analýzu webových stránek, jistě se můžete těšit na celou řadu pozitivních efektů od zvýšení návštěvnosti webových stránek (ještě lépe ziskovosti - kdy se z návštěvníka stává zákazník), delších návštěv díky lepší orientaci uživatelů na webových stránkách až po snížení celkových nákladů na internetovou reklamu

Je třeba si ovšem uvědomit, že provedené změny nezačnou působit okamžitě. Zatímco v případě internetové reklamy (například PPC kampaně) vidíte nárůst návštěvnosti prakticky hned druhý den, u SEO optimalizace můžete "sklízet ovoce" až za několik měsíců. 

analýzou webu vám rádi pomůžeme, stačí nás kontaktovat.