Prodávejte na internetu! Internetové obchody jsou v současnosti jedním z nejlepších prodejních kanálů. Každý náš e-shop obsahuje přehlednou administraci, kde jej můžete spravovat a nástroj pro vyhodnocování efektivity.

Internetový obchod (e-shop) je v současné době jeden z nejlepších prodejních kanálů. Nakupování na e-shopech je čím dál oblíbenější u všech věkových skupin. Na internetu totiž zákazník sežene opravdu vše, na co si vzpomene.
Výhodou internetových obchodů je jejich snadná dostupnost po celém světě a rychlost nákupu při současné možnosti zaplatit v podstatě jakkoli od hotovosti (dobírkou), přes platbu předem na účet až po platbu kartou přímo v e-shopu po dokončení objednávky. Všechny tyto funkce jsme schopni Vám do Vašeho nového e-shopu naprogramovat.
Při tvorbě vycházíme ze svého vlastního systému, nepoužíváme tedy žádné volně dostupné šablony. Díky tomu je tedy čistě na Vás jak bude Váš internetový obchod vypadat, jak bude fungovat a jaké bude nabízet typy doprav a plateb. U nás jsou možnosti neomezené.

INTERNETOVÝ OBCHOD PODLE NÁS

Při tvorbě internetového obchodu se řídíme několika (pro nás) důležitými pravidly:

TESTOVÁNÍ POUŽITELNOSTI

Pokud se na tom s klientem dohodneme, můžeme provádět na e-shopu testování uživatelské přívětivosti, použitelnosti. Zkoušíme různá grafická zpracování tlačítek, rozložení menu, nebo textových změn tak, abychom dosáhli co možná nejvyšší ziskovosti e-shopu. Samozřejmostí je, že během testování neprobíhají žádné grafické změny, po kterých by zákazník nepoznal, o jaký e-shop se jedná. Stejně tak nezasahujeme do šablony, ani funkcionalit e-shopu, pokud se na tom předem nedohodneme s klientem.

VYHODNOCOVÁNÍ PRODEJŮ

Do každého e-shopu implementujeme nástoje, které zajišťují jednoduché a přehledné vyhodnocování pohybu návštěvníka, prodejnosti jednotlivých produktů apod. Veškeré statistické údaje si můžete procházet po hodinách, dnech, měsících. Veškerá statistická data máte nepřetržitě on-line 24 hodin denně, 7 dní v týdnu k dispozici. Na Vaše přání můžeme provést analýzu získaných dat a úpravu internetového obchodu tak, abychom docílili lepších výsledků (viz. Testování použitelnosti výše).